Nieuwe software update:
Verbeteringen en nieuwe functionaliteiten
Dinsdag 9 juli 2024
Afgelopen week hebben we met succes de nieuwste update van onze software uitgebracht, die niet alleen nieuwe functionaliteiten introduceert, maar ook belangrijke verbeteringen en bugfixes bevat. Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste wijzigingen.
Nieuwe functionaliteit: Weergave van verzoektypes
Met deze update is het nu mogelijk om per workflow c.q. verzoektype te kiezen of deze beschikbaar is voor gebruikers. Deze instelling kan worden aangepast onder Instellingen / Applicatie / Verzoeken. Dit biedt meer flexibiliteit en controle over welke verzoeken zichtbaar zijn voor verschillende gebruikers.
Verbeteringen in uitvoeren acties
Er zijn diverse verbeteringen doorgevoerd voor personen die acties moeten uitvoeren in een verzoek:
- Actieknoppen animatie: Actieknoppen zijn nu voorzien van een animatie om te verduidelijken wanneer erop geklikt kan of moet worden om een actie uit te voeren.
- Weergave ondertekenvelden: Ondertekenvelden van andere personen die ondertekenacties moeten uitvoeren in hetzelfde PDF-document en dit nog niet hebben gedaan, worden vanaf nu weergegeven.
- Verbeterd verticaal centreren: Het verticaal centreren van acties is verbeterd, vooral wanneer deze onderaan het laatste document staan.
Versturen herinnering
Vanaf nu is het mogelijk om een herinnering te versturen als een verzoek een foutstatus heeft bereikt. Het versturen van de herinnering zet het verzoek automatisch weer op ‘Verzonden’. Dit is vooral handig als de oorzaak van de foutstatus inmiddels is verholpen, waardoor een nieuw verzoek overbodig is.
Nieuw venster Safari (Apple)
Een nieuw venster wordt niet langer standaard geblokkeerd als je het platform in Safari gebruikt. Dit betekent dat, als je de eerste persoon bent in een verzoek dat je zelf hebt aangemaakt en verzonden, er nu direct een nieuw venster wordt geopend om je acties af te ronden. Deze functionaliteit was al langer beschikbaar in andere browsers.
Bugfixes
- Volgorde van acties: In sommige gevallen werd de volgorde van acties niet correct weergegeven in het statusoverzicht, wat kon leiden tot het niet kunnen uitvoeren van acties. Dit is nu opgelost.
- Samenvattingen XBRL-documenten: Een bug waarbij een verkeerde periode werd weergegeven in de samenvatting onder XBRL-documenten is verholpen.
- Authenticatie cloudopslag: Het authenticatiescherm om documenten toe te voegen vanuit of op te slaan naar cloud bronnen werd soms niet gesloten na succesvolle authenticatie. Dit probleem is opgelost.
- Branding instellingen: De functie om de brandingomgeving in- of uit te schakelen werkte in sommige gevallen niet goed. Dit is nu opgelost.
- Authenticatie van integraties: Door een configuratie issue met authenticatie instellingen moesten platform integraties na een update meestal opnieuw geauthenticeerd worden. Dit probleem is verholpen.
We blijven ons inzetten om onze software te verbeteren en waarderen jouw feedback. Heb je vragen of opmerkingen over deze update, neem dan gerust contact met ons op.
Dank voor jouw voortdurende vertrouwen in onze diensten.