Digitaal ondertekenen met Simplicate
Maak jij gebruik van de CRM- en projectsoftware van Simplicate? Dan kun je in PKIsigning heel eenvoudig alle contactpersonen automatisch ophalen voor digitaal ondertekenen!


Ophalen contactpersonen uit Simplicate
Voor het rechtsgeldig ondertekenen of veilig delen van documenten met PKIsigning haal je eenvoudig (contact)personen op uit Simplicate.
Zo werkt het: binnen het CRM van Simplicate houd jij de gegevens van je (contact)personen op een centrale plaats bij. PKIsigning gebruikt deze stamgegevens als jij een verzoek wilt versturen naar een klant voor het digitaal ondertekenen van een document. Je selecteert eenvoudig de personen uit Simplicate via de auto-aanvulfunctie binnen PKIsigning
Ook voor het veilig afleveren van berichten, waar geen handtekening voor nodig is, selecteer je eenvoudig de ontvangers van je documenten.
Je kunt deze methode gebruiken voor documenten vanuit Simplicate, maar ook voor documenten uit andere systemen.
Stappen om Simplicate en PKIsigning te koppelen
Je kunt direct en razendsnel starten met digitaal ondertekenen in combinatie met Simplicate CRM. Zorg dat je een geldig account hebt bij beide producten. Voor het eenmalig instellen van de CRM-synchronisatie zijn beheerrechten nodig in beide systemen.
Stap1
Log in bij Simplicate, ga naar Instelllingen, en maak een API ‘key & secret’ aan.
Stap2
Log in bij PKIsigning als beheerder en ga naar ‘instellingen’. Navigeer naar integraties en ‘adresboek’ en zet Simplicate aan met behulp van de sleutels.
Stap3
Je bent klaar: contactpersonen worden automatisch opgehaald uit Simplicate!
Voordelen van digitaal ondertekenen met Simplicate in combinatie met PKIsigning
Er zijn een aantal voordelen van deze integratie ten opzichte van digitaal ondertekenen binnen Simplicate. De drie belangrijkste voordelen zetten we voor je op een rij:
Betrouwbare handtekening
De handtekening die je kunt maken met PKIsigning biedt meer rechtszekerheid. Bij belangrijke documenten is dat essentieel.
Niet beperkt tot offertes
Je kunt allerlei documenten -ook vanuit andere software- ondertekenen. Je klanten hebben dus één ervaring voor alle documenten die je ze aanbiedt.
Flexibel
Berichtgeving kan worden gepersonaliseerd, vrije positiekeuze voor de handtekening, eigen stempels, meerdere ondertekenaars, etc.
Experts in digitaal ondertekenen
PKIsigning is software voor het veilig, rechtsgeldig en eenvoudig digitaal ondertekenen van documenten. Het biedt uitgebreide mogelijkheden.
Idealiter gebruik je de software in combinatie met andere software binnen jouw organisatie, zoals de software van Simplicate. Door dit te koppelen heb jij een geïntegreerd bedrijfsproces!
Ons betrokken team denkt graag met je mee op basis van jouw applicatielandschap.
Drie andere voordelen:
- Betrouwbare elektronische handtekeningen
- Software van Europese bodem
- Unieke branchespecifieke functies

Download gratis de complete PDF-gids
- Wat je moet weten voordat je start met digitaal ondertekenen.
- De top 10 meest voorkomende uitdagingen en oplossingen.
- Ruim 17 pagina’s met toelichtingen en achtergronden.
- Inclusief processchema en drie handige bonustips!
