Meer dan 200 toporganisaties gebruiken onze ondertekensoftware
Veilig werken met cliënten hoeft niet moeilijk te zijn. Herken je dit?
- Cliënten willen digitaal tekenen, maar jouw proces is nog papier of e-mail.
- Je wacht onnodig lang op ondertekende documenten.
- Je weet niet altijd wie er al getekend heeft, of welke versie de juiste is.
- Documenten worden heen en weer gemaild — niet bepaald veilig of overzichtelijk.
- Je vertrouwt liever niet op tools van buiten Europa.
- Je wilt laten zien dat jouw kantoor modern en professioneel werkt.
- Je zoekt (juridische) zekerheid over wie tekent, wanneer en dat niets is aangepast.
- Je wilt één vlot proces voor alle opdracht overeenkomsten, WWFT-verklaringen, etc.
- Je wilt digitaal werken, maar wél veilig, AVG en eIDAS-conform.
Interne processen compliant met PKIsigning

Geintegreerd werken vanuit legalsoftware
Ondertekening en aflevering van documenten direct vanuit documentcreatie- of dossiersoftware

Voldoe beter aan wet- & regelgeving
Geef het goede voorbeeld: onderteken betrouwbaar en werk compliant met eIDAS & AVG

Verhoog je cliënttevredenheid
Maak het je clienten makkelijker om te ondertekenen. In de huisstijl van jouw kantoor.
Toepassingen voor advocaten en juristen
Opdrachtbevestigingen
Veilig delen van documenten
Overeenkomsten tussen partijen
Snel UBO's identificeren
Laat je cliënten hun UBO-verklaring zelfstandig invullen, zichzelf identificeren en digitaal ondertekenen.
Overige overeenkomsten
Ondertekenen met Advocatenpas
Heb je een gekwalificeerd middel van Quovadis+Digicert? Dan is het ook mogelijk om gekwalificeerd te ondertekenen.
Wij begrijpen dat jij een makkelijk proces wilt én aan wettelijke eisen wilt voldoen.
Wij hebben de ervaring om jou te helpen.
Al meer dan 200 organisaties vooruit geholpen.
Waaronder kantoren als KPMG, BG.legal, Yspeert, Keizers Advocaten, Aben & Slag Advocaten en Lexys Advocaten.
Meer dan 1,5+ miljoen essentiële documenten veilig ondertekend.
Onze klanten beoordelen onze software erg positief met een 4,8 op 5 (★★★★+).
Aan de slag in drie stappen
1. Spreek een expert en start direct
We plannen een afspraak om je case kort door te nemen en vragen te beantwoorden.
2. Binnen één werkdag kan je veilig (laten) ondertekenen
Je hebt razendsnel toegang tot het complete softwareplatform.
3. Jouw ondertekenproces loopt volledig geautomatiseerd
Zet bijvoorbeeld nog integraties aan en ervaar het gemak van veilig ondertekenen.
Download gratis deze PDF met waardevolle inzichten en tips
- Wat je moet weten voordat je start met digitaal ondertekenen.
- De top 10 meest voorkomende uitdagingen en oplossingen.
- Ruim 17 pagina’s met toelichtingen en achtergronden.
- Inclusief processchema en drie handige bonustips!




