Digitaal ondertekenen voor advocaten

Innovatieve documentafwikkeling voor advocaten en juristen

  • Zekerheid over je digitale bewijslast
  • Werk AVG-proof en veilig met cliëntgegevens
  • UBO’s identificeren zonder fysieke afspraak
  • Software van Europese bodem
Legal tech map

Meer dan 200 toporganisaties gebruiken onze ondertekensoftware

visser en visser digitaal ondertekenen
Digitaal ondertekenen anders Invest
Centraal volmacht bedrijf digitaal ondertekenen
Legal advocaten digitaal ondertekenen
SBR Nexus XBRL ondertekenen

Veilig werken met cliënten hoeft niet moeilijk te zijn. Herken je dit?

 

  • Cliënten willen digitaal tekenen, maar jouw proces is nog papier of e-mail.
  • Je wacht onnodig lang op ondertekende documenten.
  • Je weet niet altijd wie er al getekend heeft, of welke versie de juiste is.

  • Documenten worden heen en weer gemaild — niet bepaald veilig of overzichtelijk.
  • Je vertrouwt liever niet op tools van buiten Europa.
  • Je wilt laten zien dat jouw kantoor modern en professioneel werkt.

  • Je zoekt (juridische) zekerheid over wie tekent, wanneer en dat niets is aangepast.
  • Je wilt één vlot proces voor alle opdracht overeenkomsten, WWFT-verklaringen, etc.
  • Je wilt digitaal werken, maar wél veilig, AVG en eIDAS-conform.

Interne processen compliant met PKIsigning

Voordelen digitaal ondertekenen 1

Geintegreerd werken vanuit legalsoftware

Ondertekening en aflevering van documenten direct vanuit documentcreatie- of dossiersoftware

Voordelen digitaal ondertekenen 3

Voldoe beter aan wet- & regelgeving

Geef het goede voorbeeld: onderteken betrouwbaar en werk compliant met eIDAS & AVG

Voordelen digitaal ondertekenen 4

Verhoog je cliënttevredenheid

Maak het je clienten makkelijker om te ondertekenen. In de huisstijl van jouw kantoor.

Toepassingen voor advocaten en juristen

h

Opdrachtbevestigingen

Een overeenkomst van opdracht kan eenvoudig en snel door de advocaat en cliënt worden ondertekend.

Veilig delen van documenten

Kies voor veilig delen bij documenten waar geen handtekening voor nodig is. Openen kan alleen na ID-check!

Overeenkomsten tussen partijen

Upload overeenkomsten waar twee of meer partijen voor moeten ondertekenen eenvoudig in PKIsigning.

Snel UBO's identificeren

Laat je cliënten hun UBO-verklaring zelfstandig invullen, zichzelf identificeren en digitaal ondertekenen.

Overige overeenkomsten

Ook alle andere soorten (gemengde) overeenkomsten, arbeidscontracten, PDF/A documenten teken je eenvoudig.

Ondertekenen met Advocatenpas

Heb je een gekwalificeerd middel van Quovadis+Digicert? Dan is het ook mogelijk om gekwalificeerd te ondertekenen. 

Wij begrijpen dat jij een makkelijk proces wilt én aan wettelijke eisen wilt voldoen.

Wij hebben de ervaring om jou te helpen.

Al meer dan 200 organisaties vooruit geholpen.

Waaronder kantoren als KPMG, BG.legal, Yspeert, Keizers Advocaten, Aben & Slag Advocaten en Lexys Advocaten.

Meer dan 1,5+ miljoen essentiële documenten veilig ondertekend.

Onze klanten beoordelen onze software erg positief met een 4,8 op 5 (★★★★+).

Aan de slag in drie stappen

1. Spreek een expert en start direct

We plannen een afspraak om je case kort door te nemen en vragen te beantwoorden.

2. Binnen één werkdag kan je veilig (laten) ondertekenen

Je hebt razendsnel toegang tot het  complete softwareplatform.

3. Jouw ondertekenproces loopt volledig geautomatiseerd

Zet bijvoorbeeld nog integraties aan en ervaar het gemak van veilig ondertekenen.

Download gratis deze PDF met waardevolle inzichten en tips

    • Wat je moet weten voordat je start met digitaal ondertekenen.
    • De top 10 meest voorkomende uitdagingen en oplossingen.
    • Ruim 17 pagina’s met toelichtingen en achtergronden.
    • Inclusief processchema en drie handige bonustips!

    Uitdagingen en oplossingen rond rechtsgeldig digitaal ondertekenen

    Digitaal ondertekenen voor advocaten en juristen

    BG Legal, Ilse van der Heijden

    Ilse (BG.Legal advocaten): "Digitaal ondertekenen scheelt ons veel heen-en-weer gemail"

     

     

    Stop ook met gedoe en start met veilig ondertekenen